Detekce objektů v mrtvém úhlu
Radarová technologie automaticky zjistí vozidla v mrtvém úhlu řidiče a upozorní řidiče varovným symbolem ve vnějším zpětném zrcátku.
VTEC TURBO
motor
Zcela nové CR-V je produktem technologie Honda na nejvyšší úrovni.
Navrženo pro maximální pohodlí při jízdě díky významně snížené hlučnosti a vibracím. Nové CR-V také neustále přináší sportovní a podmanivé jízdní zážitky.
Lehčí a tužší podvozek společně se zcela novým systémem zavěšení a nejmodernější technologií pohonu čtyř kol – Real Time AWD s funkcí Intelligent Control System™ – má model CR-V lepší výkon, ať jezdíte po vozovce nebo mimo ni.
Funkce Real Time AWD neustále sleduje pohon a přizpůsobí se podmínkám při nedostatečné trakci a také při požadavku přenosu vyššího výkonu, například při jízdě do prudkého kopce.
Náš progresivní a úsporný motor VTEC TURBO – s verzemi o výkonu 173 koní nebo 193 koní – je sestaven z mnoha odlehčených součástí a v kombinaci s inovativními technologiemi nízkého tření pomáhá zlepšovat spotřebu paliva.
Sledováním přenosu výkonu na kola vám poskytuje nenápadnou a stabilní pomoc při řízení během zatáčení v nízkých a vysokých rychlostech.
Naše nová automatická převodovka CVT vytváří přímý a propojený pocit při zrychlování. Je vybavena funkcí včasného podřazování při brzdění, která zefektivňuje brzdění motorem při jízdě z kopce. A naopak tato jedinečná funkce značky Honda udrží otáčky motoru vysoké, když musíte dočasně zpomalit a následně prudce zrychlit při předjíždění.
Nové CR-V je postavené na podvozku, který dokonale vyvažuje podmanivé zkušenosti z jízdy s vynikajícími úrovněmi pohodlí při jízdě.
Nová karoserie neposkytuje jen působivé výkony při jízdě, ale i patřičnou tuhost, zajišťující bezpečí posádky před nárazem z jakéhokoliv směru. Jedná se o jedinečnou konstrukci karoserie vytvořenou propojením konstrukčních prvků k rovnoměrnějšímu rozložení energie nárazu.
V případě čelního nárazu je motor směrován dozadu a dolů k minimalizaci vniknutí do kabiny. To všechno nazýváme „technologie dopadů nárazu“ – vše je důkladně promyšlené.
CR-V vás upozorní na blízkou přítomnost dalších účastníků provozu, podobně jako šestý smysl.
Radarová technologie automaticky zjistí vozidla v mrtvém úhlu řidiče a upozorní řidiče varovným symbolem ve vnějším zpětném zrcátku.
Radarové snímače umístěné v zadním nárazníku varují řidiče na přibližující se vozidla při couvání z parkovacího místa.
Pro úplnou viditelnost při couvání se na 7” obrazovce CONNECT zobrazí pohled s úhlem zobrazení 130°, širokoúhlý pohled 180° nebo pohled shora.
Hrozí-li nebezpečí srážky s vozidlem nebo chodcem, tato funkce vás na nebezpečí upozorní a zároveň sníží rychlost, což pomáhá minimalizovat následky případného nárazu.
Pokud vůz vyjede z jízdního pruhu bez aktivace ukazatele směru, spustí se vizuální a akustická varování, která vás na tuto skutečnost upozorní.
Kamera instalovaná na čelním skle sleduje, zda vozidlo nesjíždí z vozovky, a využívá elektrický posilovač řízení k aplikování mírných zásahů do řízení pro udržení vozidla v jízdním pruhu. Za určitých podmínek může rovněž aktivovat brzdy.
Pomáhá udržovat vozidlo uprostřed jízdního pruhu, čímž se snižuje vaše únava při jízdě, protože nemusíte provádět korekce směru řízení a při jízdě po dálnici je řízení méně náročné.
Systém rozpoznávání dopravních značek identifikuje dopravní značky a tyto informace vám předává prostřednictvím vizuálního zobrazení. Současně lze vždy zobrazit dvě značky.
Chytře kombinuje stávající nastavitelnou funkci omezovače rychlosti se systémem rozpoznávání dopravních značek. Automaticky nastavuje rychlostní limit podle informací zjištěných systémem rozpoznávání dopravních značek.
Tato funkce detekuje, zda se vozidlo v sousedním pruhu chystá zařadit před vás a včas přizpůsobí rychlost vašeho vozu. Pomáhá také udržovat vzdálenost od vozidla před vámi, takže nebudete muset manuálně měnit rychlost.
Tato funkce udržuje nastavenou stálou rychlost a bezpečnou vzdálenost od vozidla před vámi. Pokud detekované vozidlo zastaví, vaše CR-V zpomalí a zastaví, aniž byste museli sešlápnout brzdový pedál. Pro opětovné rozjetí stačí lehce sešlápnout plynový pedál. (Pouze modely vybavené CVT)
Načítá se...